1404\12\07 12:19:06



انجام بیش از ۱۷۰۰ نمونه مالاریا در شهرستان حاجی‌آباد

حاجی آباد- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد از انجام ۱۷۱۰ مورد نمونه‌گیری مالاریا از ابتدای سال جاری خبر داد.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

مسعود دادرس با بیان اینکه کنترل و حذف مالاریا از برنامه‌های راهبردی نظام سلامت است، اظهار داشت: کارشناسان واحد بیماری‌ها در طول سال جاری با حضور فعال در مناطق در معرض خطر، اقدام به نمونه‌گیری و بررسی موارد مشکوک کرده‌اند تا وضعیت شیوع بیماری به‌صورت دقیق رصد شود. وی افزود: این طرح شامل بررسی‌های میدانی، پایش سلامت افراد در تماس با مناطق مرزی و آموزش گروه‌های هدف بوده که با همکاری خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت انجام شده است. مدیر شبکه بهداشت و درمان حاجی‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: در نتیجه این پایش گسترده، سه مورد ابتلا به مالاریا (از اتباع خارجی) شناسایی و درمان کامل آنان صورت گرفته است. وی بر استمرار برنامه‌های مراقبتی و همکاری مردم در گزارش موارد مشکوک جهت حفظ سلامت عمومی تأکید کرد..

.


بازنشر از : مهر

هرمزگان

شهرستان حاجی آباد

مالاریا

خبرهای مرتبط با