1405\01\13 18:43:05



انهدام دو فروند پهپاد MQ9 توسط ارتش در شیراز

شیراز- روابط عمومی ارتش اعلام کرد: دو فروند پهپاد «MQ9» دشمن متجاوز توسط سامانه‌های‌ نیروی پدافند هوایی ارتش در شیراز، ساقط شد.

تبلیغات

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: ساعاتی قبل دو فروند پهپاد «MQ9» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش، در شیراز، مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. با احتساب این یک فروند، تعداد پهپادهای منهدم شده توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به 154 فروند رسید..

.


بازنشر از : مهر

روابط عمومی ارتش

ارتش

شیراز

سرن

خبرهای مرتبط با