1404\12\20 06:06:09



انهدام پهپاد دشمن توسط پدافند ارتش در کرمان

کرمان_معاون امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از انهدام یک فروند پهپاد دشمن آمریکایی- صهیونیستی در شهر کرمان خبر داد.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان جلالی، دقایقی پیش (بامداد چهارشنبه) گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد دشمن آمریکایی-صهیونی توسط سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کرمان هدف قرار گرفت و ساقط شد. وی افزود این پهپاد متجاوز پس از ورود به محدوده هوایی استان کرمان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد. معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پدافندی در منطقه افزود: شرایط در استان کرمان کاملاً تحت کنترل است و این اقدام در راستای حفظ امنیت و صیانت از حریم هوایی کشور انجام شده است. جلالی، همچنین از هوشیاری نیروهای مسلح و سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی قدردانی کرد و اطمینان داد که امنیت استان کرمان برقرار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد..

.


بازنشر از : مهر

سقوط پهباد

کرمان

رحمان جلالی

نی

خبرهای مرتبط با