1405\01\23 15:23:05



اهدای عضو نوجوان ۱۴ ساله در یزد

یزد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: با ایثار یک هموطن دیگر، سومین اهدای عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.

تبلیغات

علی زارع هروکی گفت: اعضای پیکر مرحوم امیر علی کریمی ۱۴ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. وی افزود: کبد و کلیه‌های این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد نجات بخش جان هموطنان شد..

.


بازنشر از : مهر

بیمارستان شهید صدوقی یزد

مرگ مغزی

اهدای عضو

خبرهای مرتبط با