1405\01\23 15:23:05
اهدای عضو نوجوان ۱۴ ساله در یزد
یزد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: با ایثار یک هموطن دیگر، سومین اهدای عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.
تبلیغات
علی زارع هروکی گفت: اعضای پیکر مرحوم امیر علی کریمی ۱۴ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. وی افزود: کبد و کلیههای این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد نجات بخش جان هموطنان شد..
.
بازنشر از : مهر
بیمارستان شهید صدوقی یزد
مرگ مغزی
اهدای عضو
خبرهای مرتبط با