1405\01\10 04:29:04
اورژانس تهران- مصدومان حمله به فرمانیه به مراکز درمانی منتقل شدند
شمیرانات- روابط عمومی اورژانس استان تهران از اعزام فوری نیروهای امدادی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی، در پی حمله هوایی به شمال تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی و امور بینالملل اورژانس استان تهران، شامگاه یکشنبه ۹ فروردین اعلام کرد: در پی حمله هوایی اسرائیل-آمریکایی به یک منطقه مسکونی در محدوده فرمانیه در شمال تهران، تعدادی از شهروندان مصدوم شدند. در این اطلاعیه آمده است: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیمهای عملیاتی اورژانس استان تهران به همراه گروه ارزیابی سریع به محل اعزام شدند که در این راستا ۳ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۳ خودروی فرماندهی عملیات در محل حاضر شدند. بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس استان تهران، کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات حیاتی و اولیه درمانی، مصدومان را برای ادامه درمان به مراکز بیمارستانی منتقل کردند..
.
بازنشر از : مهر