1405\02\22 20:46:05
اورژانس- طوفان در تهران چهار مصدوم بر جا گذاشت
تهران-سخنگوی اورژانس استان تهران از مصدوم شدن چهار نفر بر اثر طوفان در تهران خبر داد و گفت: همه آنان در محل حادثه درمان شدند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، شروین تبریزی، سخنگوی اورژانس استان تهران، شامگاه سه شنبه اعلام کرد: در پی طوفان امشب در تهران، چهار نفر مصدوم شدند. وی اضافه کرد: هر چهار نفر در محل تحت درمان قرار گرفتند و نیازی به انتقال به بیمارستان نداشتند..
.
بازنشر از : مهر
شروین تبریزی
اورژانس تهران
طوفان
خبرهای مرتبط با