1404\11\19 17:21:04
اوسمار-بار اولی نیست که این اتفاقات می افتد ناراحتی باید همین جا بماند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتیم اما همین جا باید آن را بگذاریم و روی دیدارهای بعدی تمرکز کنیم.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ناراحتیم! کار سختی در بازی داشتیم.
از شانس های خودمان استفاده نکردیم. می توانستیم به صدر جدول برویم. دفعه اولی نیست که این اتفاق می افتد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به هر حال بازی امروز تمام شده است و با ناراحتی چیزی بر نمی گردد.
امتیازات این بازی دیگر بر نمی گردد و ناراحتی هم باید همین جا تمام شود. حواس خود را روی بازی های بعدی باید بگذاریم تا از موقعیت های خودمان بهتر استفاده کنیم.. .
بازنشر از : مهر
اوسمار ویه را
تیم فوتبال پرسپولیس
تیم فوتبال ملوان انزلی
خبرهای مرتبط با