1405\01\03 16:17:04
بازدید رئیس اورژانس کشور از روند خدمات درمانی قم در آغاز سال نو
قم- در سومین روز سال جدید، رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در قم، وضعیت آمادگی مراکز درمانی و امدادی استان را بهصورت میدانی بررسی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر ظهر دوشنبه با سفر به قم، مجموعهای از مراکز درمانی و اورژانسی استان را مورد بازدید قرار داد و در جریان آخرین وضعیت خدماترسانی حوزه سلامت قرار گرفت. در جریان این بازدیدها علی ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و عبدالله باقری رئیس اورژانس ۱۱۵ استان همراه بودند و گزارشی جامع از روند فعالیتها در ایام نوروز و همچنین عملکرد مجموعهها در شرایط ویژه گذشته ارائه کردند. این گزارش شامل تشریح نحوه آمادهباش واحدهای مختلف، حجم مأموریتها و اقدامات انجامشده برای مدیریت شرایط بحرانی بود. رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه برنامه سفر خود، ضمن حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم، از بخشهای مختلف درمانی و اورژانسی این مرکز بازدید کرد و میزان آمادگی و خدماترسانی بیمارستان در روزهای پرتردد آغاز سال را ارزیابی کرد. وی در این بازدید بر اهمیت هماهنگی میان واحدهای درمانی و امدادی استان برای ارائه خدمات سریع و مؤثر به بیماران تأکید کرد. در مرحلهای دیگر از این سفر، بازدید از مرکز اورژانس استان و ستاد هدایت عملیات فوریتهای پزشکی انجام شد. در این بازدید مسئولان مربوطه توضیحاتی درباره نحوه مدیریت مأموریتها، پوشش تماسهای مردمی و استفاده از ظرفیتهای انسانی و تجهیزاتی در ایام افزایش بار کاری ارائه دادند. رئیس سازمان اورژانس کشور با تبریک فرا رسیدن سال جدید به مجموعه فعالان حوزه سلامت قم، از تلاشها، شبانهروزی کارکنان درمانی و امدادی استان تقدیر کرد و روند اقدامات انجامشده را قابل توجه دانست. وی بر استمرار آمادگی مجموعهها و اهمیت تداوم هماهنگیها در روزهای باقیمانده از تعطیلات تأکید داشت. در پایان این بازدیدها، مسئولان استانی نیز گزارشی از برنامهریزیها، راهبردهای عملیاتی و فعالیتهای انجامشده برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی ارائه کردند..
.
بازنشر از : مهر