1404\09\17 00:16:08
بانوان شاغل دارای فرزند هرمزگان دور کار شدند
بندرعباس- معاون استاندار هرمزگان از اعمال دور کاری برای بانوان شاغل دارای فرزند دانش آموز و خردسال در دستگاههای اجرایی هرمزگان خبر داد.
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
محمدرضا پاکروان با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به آنفلوانزا و عفونتهای حاد تنفسی در استان گفت: با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و موافقت استاندار هرمزگان، به منظور حمایت از نهاد خانواده و حفظ سلامت کارکنان، امکان دورکاری برای بانوان دارای فرزند خردسال و فرزند دانشآموز در مقاطع ابتدایی و خردسال در دستگاههای اجرایی استان فراهم شده است.
وی افزود: این دستورالعمل شامل بانوان شاغل دارای فرزند دانشآموز در مقاطع ابتدایی و خردسال در کلیه دستگاههای اجرایی استان، از جمله مؤسسات عمومی دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای بیمهای میشود و مدیران دستگاهها موظفاند در بازه زمانی یادشده، در صورت درخواست مشمولان، با دورکاری آنان موافقت کنند. پاکروان همچنین تصریح کرد: در این مدت، کارمندان دارای بیماریهای زمینهای، مشکلات ریوی و قلبی، مادران باردار و سایر افراد دارای شرایط ویژه نیز میتوانند با تأیید مسئولان مربوطه به صورت دورکاری فعالیت کنند. معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان در پایان تأکید کرد: سایر کارکنان دستگاههای اجرایی موظفاند ضمن رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی، بهویژه استفاده از ماسک و تهویه " href="https://www.24tamir.com/"> تهویه مناسب محیط کار، در محل خدمت حاضر شده و از هرگونه اخلال در روند خدمترسانی به مردم جلوگیری کنند..
.
محمدرضا پاکروان با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به آنفلوانزا و عفونتهای حاد تنفسی در استان گفت: با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و موافقت استاندار هرمزگان، به منظور حمایت از نهاد خانواده و حفظ سلامت کارکنان، امکان دورکاری برای بانوان دارای فرزند خردسال و فرزند دانشآموز در مقاطع ابتدایی و خردسال در دستگاههای اجرایی استان فراهم شده است.
وی افزود: این دستورالعمل شامل بانوان شاغل دارای فرزند دانشآموز در مقاطع ابتدایی و خردسال در کلیه دستگاههای اجرایی استان، از جمله مؤسسات عمومی دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای بیمهای میشود و مدیران دستگاهها موظفاند در بازه زمانی یادشده، در صورت درخواست مشمولان، با دورکاری آنان موافقت کنند. پاکروان همچنین تصریح کرد: در این مدت، کارمندان دارای بیماریهای زمینهای، مشکلات ریوی و قلبی، مادران باردار و سایر افراد دارای شرایط ویژه نیز میتوانند با تأیید مسئولان مربوطه به صورت دورکاری فعالیت کنند. معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان در پایان تأکید کرد: سایر کارکنان دستگاههای اجرایی موظفاند ضمن رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی، بهویژه استفاده از ماسک و تهویه " href="https://www.24tamir.com/"> تهویه مناسب محیط کار، در محل خدمت حاضر شده و از هرگونه اخلال در روند خدمترسانی به مردم جلوگیری کنند..
.
بازنشر از : مهر