1404\10\09 17:19:08



بخشدار امام حسن- توجه ویژه به موضوع سلامت و محیط زیست ضروری است

بوشهر- بخشدار امام حسن گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بهبود وضعیت زیست‌محیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود.

تبلیغات
مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو لیست مراکز دیتیلینگ حرفه ای خودرو در ایران

لیست مراکز دیتیلینگ حرفه ای خودرو در گنجی پخش، امروز نام‌های مراکز دیتیلینگ حرفه ای خودرو بسیاری به چشم می‌خورد ، اما چیزی که یک مرکز دیتیلینگ را حرفه‌ای می‌کند، دیتیلر با ‌تجربه و استفاده از تکنیک‌های صحیح و مواد با کیفیت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای سلامت و محیط زیست بخش امام حسن با حضور ارگان‌های مرتبط و شهرداری امام حسن و دهیاران و اعضای شورای شهر و روستاها اظهار کرد: نظر به استقرار شرکت‌های متعدد نفت و گاز در منطقه استراتژیک امام حسن همچنین جهت ارتقا شاخص‌های زیست محیطی و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی بخش امام حسن، توجه ویژه به مقوله سلامت و محیط زیست بسیار ضروری است.

بخشدار امام حسن افزود: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بهبود وضعیت زیست‌محیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود. رضایی گفت: شورای سلامت و محیط زیست یکی از کمیته‌های مهم و اثرگذار بر زندگی مردم است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و از این پس، جلسات آن به صورت منظم برگزار و نتایج و اقدامات به اطلاع مردم خواهد رسید. وی با اشاره به بررسی موضوعات حوزه سلامت در این نشست گفت: مسائل مربوط به اورژانس، استقرار پزشک و راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان، این مطالبه مهم مردم به نتیجه مطلوب برسد.

رضایی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان برای بازگرداندن خودرو" href="https://www.carndetailing.com/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/p/4128">خودروی آمبولانس بخش، بر تخصیص نیروی راننده و تکنسین برای اورژانس تأکید کرد و گفت: این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه محیط زیست پرداخت و گفت: نظارت مستمر بر صنایع فعال در این بخش یک ضرورت جدی است و باید پایش و کنترل آن‌ها با دقت دنبال شود. بخشدار امام حسن با قدردانی از تلاش‌های رئیس اداره محیط زیست شهرستان به عنوان تنها نیروی مستقر در این حوزه، اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی، نظارت بر حوزه‌های انسانی، دریایی و طبیعی باید بدون وقفه انجام شود.

وی استفاده از سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و بر فعالیت همیاران و خانه محیط زیست در بخش تاکید کرد.. .

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای سلامت و محیط زیست بخش امام حسن با حضور ارگان‌های مرتبط و شهرداری امام حسن و دهیاران و اعضای شورای شهر و روستاها اظهار کرد: نظر به استقرار شرکت‌های متعدد نفت و گاز در منطقه استراتژیک امام حسن همچنین جهت ارتقا شاخص‌های زیست محیطی و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی بخش امام حسن، توجه ویژه به مقوله سلامت و محیط زیست بسیار ضروری است.

بخشدار امام حسن افزود: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بهبود وضعیت زیست‌محیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود. رضایی گفت: شورای سلامت و محیط زیست یکی از کمیته‌های مهم و اثرگذار بر زندگی مردم است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و از این پس، جلسات آن به صورت منظم برگزار و نتایج و اقدامات به اطلاع مردم خواهد رسید. وی با اشاره به بررسی موضوعات حوزه سلامت در این نشست گفت: مسائل مربوط به اورژانس، استقرار پزشک و راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان، این مطالبه مهم مردم به نتیجه مطلوب برسد.

رضایی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان برای بازگرداندن خودرو" href="https://www.carndetailing.com/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/p/4128">خودروی آمبولانس بخش، بر تخصیص نیروی راننده و تکنسین برای اورژانس تأکید کرد و گفت: این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه محیط زیست پرداخت و گفت: نظارت مستمر بر صنایع فعال در این بخش یک ضرورت جدی است و باید پایش و کنترل آن‌ها با دقت دنبال شود. بخشدار امام حسن با قدردانی از تلاش‌های رئیس اداره محیط زیست شهرستان به عنوان تنها نیروی مستقر در این حوزه، اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی، نظارت بر حوزه‌های انسانی، دریایی و طبیعی باید بدون وقفه انجام شود.

وی استفاده از سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و بر فعالیت همیاران و خانه محیط زیست در بخش تاکید کرد.. .


بازنشر از : مهر

بوشهر

دانشگاه علوم پزشکی

شهرداری

خبرهای مرتبط با