1404\10\09 17:19:08
بخشدار امام حسن- توجه ویژه به موضوع سلامت و محیط زیست ضروری است
بوشهر- بخشدار امام حسن گفت: ارتقای شاخصهای بهداشتی و بهبود وضعیت زیستمحیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای سلامت و محیط زیست بخش امام حسن با حضور ارگانهای مرتبط و شهرداری امام حسن و دهیاران و اعضای شورای شهر و روستاها اظهار کرد: نظر به استقرار شرکتهای متعدد نفت و گاز در منطقه استراتژیک امام حسن همچنین جهت ارتقا شاخصهای زیست محیطی و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی بخش امام حسن، توجه ویژه به مقوله سلامت و محیط زیست بسیار ضروری است.
بخشدار امام حسن افزود: ارتقای شاخصهای بهداشتی و بهبود وضعیت زیستمحیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود. رضایی گفت: شورای سلامت و محیط زیست یکی از کمیتههای مهم و اثرگذار بر زندگی مردم است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و از این پس، جلسات آن به صورت منظم برگزار و نتایج و اقدامات به اطلاع مردم خواهد رسید. وی با اشاره به بررسی موضوعات حوزه سلامت در این نشست گفت: مسائل مربوط به اورژانس، استقرار پزشک و راهاندازی داروخانه شبانهروزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان، این مطالبه مهم مردم به نتیجه مطلوب برسد.
رضایی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان برای بازگرداندن خودرو" href="https://www.carndetailing.com/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/p/4128">خودروی آمبولانس بخش، بر تخصیص نیروی راننده و تکنسین برای اورژانس تأکید کرد و گفت: این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری میشود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه محیط زیست پرداخت و گفت: نظارت مستمر بر صنایع فعال در این بخش یک ضرورت جدی است و باید پایش و کنترل آنها با دقت دنبال شود. بخشدار امام حسن با قدردانی از تلاشهای رئیس اداره محیط زیست شهرستان به عنوان تنها نیروی مستقر در این حوزه، اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی، نظارت بر حوزههای انسانی، دریایی و طبیعی باید بدون وقفه انجام شود.
وی استفاده از سازمانهای مردم نهاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و بر فعالیت همیاران و خانه محیط زیست در بخش تاکید کرد.. .
به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای سلامت و محیط زیست بخش امام حسن با حضور ارگانهای مرتبط و شهرداری امام حسن و دهیاران و اعضای شورای شهر و روستاها اظهار کرد: نظر به استقرار شرکتهای متعدد نفت و گاز در منطقه استراتژیک امام حسن همچنین جهت ارتقا شاخصهای زیست محیطی و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی بخش امام حسن، توجه ویژه به مقوله سلامت و محیط زیست بسیار ضروری است.
بخشدار امام حسن افزود: ارتقای شاخصهای بهداشتی و بهبود وضعیت زیستمحیطی از مهمترین مطالبات مردم است و باید با جدیت دنبال شود. رضایی گفت: شورای سلامت و محیط زیست یکی از کمیتههای مهم و اثرگذار بر زندگی مردم است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و از این پس، جلسات آن به صورت منظم برگزار و نتایج و اقدامات به اطلاع مردم خواهد رسید. وی با اشاره به بررسی موضوعات حوزه سلامت در این نشست گفت: مسائل مربوط به اورژانس، استقرار پزشک و راهاندازی داروخانه شبانهروزی در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان، این مطالبه مهم مردم به نتیجه مطلوب برسد.
رضایی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان برای بازگرداندن خودرو" href="https://www.carndetailing.com/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/p/4128">خودروی آمبولانس بخش، بر تخصیص نیروی راننده و تکنسین برای اورژانس تأکید کرد و گفت: این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری میشود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه محیط زیست پرداخت و گفت: نظارت مستمر بر صنایع فعال در این بخش یک ضرورت جدی است و باید پایش و کنترل آنها با دقت دنبال شود. بخشدار امام حسن با قدردانی از تلاشهای رئیس اداره محیط زیست شهرستان به عنوان تنها نیروی مستقر در این حوزه، اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی، نظارت بر حوزههای انسانی، دریایی و طبیعی باید بدون وقفه انجام شود.
وی استفاده از سازمانهای مردم نهاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و بر فعالیت همیاران و خانه محیط زیست در بخش تاکید کرد.. .
بازنشر از : مهر