1404\09\30 16:58:05
بخشنامه تغییر ساعت کاری ادارات خوزستان ابلاغ شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: بخشنامه تغییر ساعت اداری خوزستان از سوی استانداری به دستگاهها ابلاغ شد.
تبلیغات
کیامرث حاجیزاده یکشنبه در این خصوص بیان کرد: بخشنامه تغییر ساعت اداری به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شده و دستگاه ها باید بر اساس این دستورالعمل فعالیت کنند.
وی گفت: بر اساس این بخشنامه ساعت کاری ادارات از روز دوشنبه یکم دی لغایت روز ۲۸ اسفندماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، ساعت کاری ادارات خوزستان از اول مهرماه تا کنون ۷ تا ۱۵ بوده است.
..
بازنشر از : منبع: ایرنا
خبرهای مرتبط با