1404\09\30 16:58:05



بخشنامه تغییر ساعت کاری ادارات خوزستان ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: بخشنامه تغییر ساعت اداری خوزستان از سوی استانداری به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

تبلیغات

کیامرث حاجی‌زاده یکشنبه در این خصوص بیان کرد: بخشنامه تغییر ساعت اداری به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده و دستگاه ها باید بر اساس این دستورالعمل فعالیت کنند.

وی گفت: بر اساس این بخشنامه ساعت کاری ادارات از روز دوشنبه یکم دی لغایت روز ۲۸ اسفندماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، ساعت کاری ادارات خوزستان از اول مهرماه تا کنون ۷ تا ۱۵ بوده است.

.

.


بازنشر از : منبع: ایرنا

خبرهای مرتبط با