1405\02\06 09:04:04



برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع میناب آغاز شد

میناب- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: برداشت گندم از هزار و ۸۲۰ هکتار از مزارع شهرستان میناب آغاز شد.

تبلیغات

اسلام بهرامی اظهار کرد: برداشت گندم از هزار و ۸۲۰ هکتار از مزارع شهرستان میناب آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود، بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تُن گندم از این مزارع برداشت شود. بهرامی گفت: به علت بارندگی، امسال سطح زیر کشت سه برابر نسبت به پارسال افزایش یافته است. وی افزود: گندم کشت شده از ارقام برات، سیروان و چمران است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب ادامه داد: همه گندم‌های برداشت شده از سوی تعاونی روستایی میناب به نرخ مصوب خریداری و روانه کارخانه آرد این شهرستان می‌شود. اسلام بهرامی افزود: روزانه ۱۲۰ تُن آرد در این کارخانه تولید می‌شود که۷۰ درصد آن به نانوایی‌های شرق و ۳۰ درصد هم به بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان ارسال می‌شود. وی خاطرنشان کرد: برداشت گندم از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود و تا اوایل خرداد ادامه دارد..

.


بازنشر از : مهر

بندر عباس

اسلام بهرامی

میناب.هرمزگان

خبرهای مرتبط با