1405\02\11 09:05:04



برداشت ۵۰ هزار تن گندم در رامهرمز آغاز شد

رامهرمز – مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: ۳۲ هزار هکتار از مزارع این شهرستان به کشت گندم آبی و دیم اختصاص یافته است و پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۵۰ هزار تن گندم در رامهرمز تولید شود.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی شیرالی صبح امروز جمعه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شود.

برداشت گندم در رامهرمز طی یک دوره ۳۰ روزه انجام خواهد شد. وی از کشاورزان درخواست کرد: عملیات برداشت را در مزارعی با رطوبت مناسب (حداکثر ۱۲ درصد) انجام دهند تا از افت کیفیت و فساد گندم جلوگیری شود. مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز بر اهمیت فروش محصول به مراکز رسمی برای جلوگیری از قاچاق و واسطه‌گری تأکید کرد.. .


بازنشر از : مهر

کشاورزی خوزستان

برداشت گندم

شهرستان رامهرمز

خبرهای مرتبط با