1404\12\03 18:18:05



بسطامی- ثبت تخلفات صنفی در مرکزی به بیش از ۷۰۰ مورد رسید

اراک- رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: تخلفات صنفی در این استان ۷۷۱ مورد افزایش یافته و گزارش‌های مردمی نیز از ۲هزار و ۷۹۰ مورد عبور کرده است.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بسطامی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان و طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: رشد بازرسی‌ها و گزارش‌های مردمی، شفافیت بازار و کنترل بر واحدهای عرضه‌کننده کالاهای اساسی را افزایش داده است. وی افزود: صنوف متقاضی فعالیت در ماه رمضان باید از طریق سامانه «پلیس من» ثبت‌نام و پس از تأیید، مجوز خود را در محل نصب کنند. بسطامی تصریح کرد: نصب مجوز در محل کسب و اجرای کامل پوشش مناسب واحدها الزامی است و نظارت بر این ضوابط توسط گشت‌های مشترک انجام می‌شود. وی ادامه داد: در بهمن‌ماه سال جاری، ۲هزار و ۷۷۵ واحد صنفی استان بازرسی شدند که نسبت به سال گذشته ۳هزار و ۲۲۵ مورد افزایش داشته است. بسطامی تاکید کرد: تخلفات صنفی ۷۷۱ مورد افزایش یافته و گزارش‌های مردمی از ۲هزار و ۷۹۰ مورد عبور کرده و تعداد پرونده‌های تخلف از ۹۰۴ مورد سال گذشته به یکهزار و ۲۶۰ مورد افزایش یافته است. رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه بهاره استان از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک خبر داد و افزود: اولویت واگذاری غرفه‌ها با تولیدکنندگان و کسبه بومی است. وی بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه، عرضه کالاهای باکیفیت با قیمت منصفانه و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای خریدی آسان و مطمئن در آستانه سال نو برای شهروندان است..

.


بازنشر از : مهر

اتاق اصناف

اراک

نظارت بر بازار

خبرهای مرتبط با