1405\01\25 03:03:05



بهره‌برداری از تقویت فشار آب مهدیس اهواز نزدیک است

اهواز - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه تقویت فشار آب شرب مهدیس تا پایان فروردین به بهره‌برداری خواهد رسید.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران علم‌الهدایی عصر امروز دوشنبه به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، طی بازدیدی میدانی از روند اجرای پروژه تقویت فشار آب شرب منطقه مهدیس، بر تسریع عملیات تکمیلی این طرح تأکید کرد. وی در جریان این بازدید تصریح کرد: انتظار می‌رود پروژه تقویت فشار آب مهدیس تا پایان فروردین به بهره‌برداری برسد. در این بازدید، دستورات لازم برای رفع مشکل افت فشار و بهبود کیفیت آب شرب صادر شد.

این پروژه در قالب طرح انتقال آب حیات تعریف شده و با هدف تأمین آب شرب سالم و پایدار برای ساکنان مهدیس در حال اجرا است. اجرای این طرح نقش مهمی در افزایش پایداری شبکه آب، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و رفع مشکل کم‌فشاری آب در این منطقه خواهد داشت.. .


بازنشر از : مهر

سید مهران علم الهدایی

استانداری خوزستان

آب و فاضلاب خوزستان

خبرهای مرتبط با