1404\12\15 17:42:06



بیمارستان رازی اهواز دچار موج انفجار شد

اهواز - در ادامه حملات رژیم صهیونسیتی - آمریکایی به خاک ایران، بیمارستان رازی اهواز، امروز جمعه دچار موج انفجار شد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اصابت چندین پرتابه حوالی این مرکز و ایجاد موج انفجار، موجب اضطراب و نگرانی بیماران شد اما با کنترل و مدیریت شرایط و تداوم فعالیت کادر درمان، وضعیت هم‌اکنون پایدار است. ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بی‌وقفه ادامه دارد..

.


بازنشر از : مهر

ایران

اهواز

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

خبرهای مرتبط با