1405\02\14 15:09:04
تحقق رویای فرزندآوری مادر ۵۹ساله شاهرودی- تولد نوزاد پس از ۲بار درمان
شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تولد اولین نوزاد یک مادر ۵۹ ساله در بیمارستان بهار خبر داد و گفت: این مادر پس از دومین اقدام به روش IVF، سرانجام نوزاد سالم خود را در آغوش گرفت.
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
محمد حسن امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: خانم ۵۹ سالهای در دومین باردار (IVF)، موفق شد اولین نوزاد سالم خود را در بیمارستان بهار شاهرود به دنیا بیاورد. وی افزود: این رویداد بار دیگر نشان داد که با مراقبتهای پزشکی صحیح، امید به فرزندآوری در سنین بالاتر همچنان ممکن است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: به گفته پزشک معالج این مادر، «بارداری در سنین بالا، نیازمند مراقبتهای دقیق، بررسیهای مستمر و همکاری نزدیک میان مادر، پزشک و تیم مامایی است. امامیان ضمن اشاره به حال مساعد نوزاد و مادر ابراز کرد: خوشبختانه در این مورد، به لطف خدا و با همکاری کادر درمان بیمارستان بهار، روند بارداری و زایمان با موفقیت کامل انجام شد. وی افزود: این اتفاق نشاندهندهی تلاش و توان علمی کادر درمانی بیمارستان بهار در اجرای سیاستهای حمایت از فرزندآوری سالم و همراهی با خانوادههایی است که آرزوی داشتن فرزند را حتی در سنین بالاتر دنبال میکنند..
.
بازنشر از : مهر