1404\11\23 17:42:03
تحقق مطالبه مردمی با استقرار آمبولانس ویژه در هلیله و بندرگاه
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات سلامت و فوریتهای پزشکی آمبولانس ویژه برای محلههای هلیله و بندرگاه مستقر و با حضور فرماندار بوشهر به بهرهبرداری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری ظهر پنجشنبه در جریان استقرار آمبولانس ویژه در محلههای هلیله و بندرگاه اظهار کرد: توسعه زیرساختهای خدماتی بهویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، از اولویتهای فرمانداری بوشهر در چارچوب سیاستهای دولت چهاردهم است و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه بهصورت مستمر در دستور کار قرار دارد. وی در ادامه افزود: استقرار آمبولانس ویژه برای این دو روستا از مطالبات مطرحشده و دیرینه مردم بود که با پیگیریهای انجامشده و تعامل میان دستگاههای مسئول بهویژه مجموعه اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر به مرحله اجرا رسید. فرماندار بوشهر گفت: این اقدام در راستای تقویت زیرساختهای حوزه سلامت کاهش زمان دسترسی به خدمات فوریتهای پزشکی و ارتقای ضریب ایمنی و آرامش خاطر شهروندان روستاهای هلیله و بندرگاه انجام شده است. وی تصریح کرد: رویکرد دولت چهاردهم بر توسعه متوازن، عدالت خدماتی و توجه به نیازهای واقعی مردم در مناطق روستایی و ساحلی است و تقویت خدمات امدادی و درمانی از مصادیق روشن این رویکرد بهشمار میرود. فرماندار بوشهر در پایان بیان داشت: تحقق این مطالبه مردمی حاصل همگرایی مردم و مشارکت دستگاههای مسئول است و پیگیری مطالبات در حوزههای زیرساختی و خدماتی با همین رویکرد ادامه خواهد داشت..
.
بازنشر از : مهر