1404\11\23 17:42:03



تحقق مطالبه مردمی با استقرار آمبولانس ویژه در هلیله و بندرگاه

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات سلامت و فوریت‌های پزشکی آمبولانس ویژه برای محله‌های هلیله و بندرگاه مستقر و با حضور فرماندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری ظهر پنجشنبه در جریان استقرار آمبولانس ویژه در محله‌های هلیله و بندرگاه اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های خدماتی به‌ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، از اولویت‌های فرمانداری بوشهر در چارچوب سیاست‌های دولت چهاردهم است و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد. وی در ادامه افزود: استقرار آمبولانس ویژه برای این دو روستا از مطالبات مطرح‌شده و دیرینه مردم بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و تعامل میان دستگاه‌های مسئول به‌ویژه مجموعه اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر به مرحله اجرا رسید. فرماندار بوشهر گفت: این اقدام در راستای تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت کاهش زمان دسترسی به خدمات فوریت‌های پزشکی و ارتقای ضریب ایمنی و آرامش خاطر شهروندان روستاهای هلیله و بندرگاه انجام شده است. وی تصریح کرد: رویکرد دولت چهاردهم بر توسعه متوازن، عدالت خدماتی و توجه به نیازهای واقعی مردم در مناطق روستایی و ساحلی است و تقویت خدمات امدادی و درمانی از مصادیق روشن این رویکرد به‌شمار می‌رود. فرماندار بوشهر در پایان بیان داشت: تحقق این مطالبه مردمی حاصل همگرایی مردم و مشارکت دستگاه‌های مسئول است و پیگیری مطالبات در حوزه‌های زیرساختی و خدماتی با همین رویکرد ادامه خواهد داشت..

.


بازنشر از : مهر

بوشهر

آمبولانس

محمد مظفری

فرمان

خبرهای مرتبط با