1404\10\12 11:38:10
تصادف ۲ خودرو در محور خمینیشهر یک مصدوم بر جا گذاشت
اصفهان - مدیرعامل سازمان آتشنشانی خمینیشهر از وقوع حادثه تصادف دو دستگاه خودرو در محور خمینیشهر خبر داد که در پی آن یک زن حدود ۴۵ ساله مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد.
حجتالله کارگران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۵۰ صبح امروز، گزارش تصادف دو دستگاه خودرو در محور خمینیشهر به مرکز فرماندهی عملیات آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینیشهر اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله مأموران آتشنشانی از ایستگاه شماره دو به محل حادثه واقع در چهارراه پاسداران اعزام شدند. مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینیشهر تصریح کرد: آتشنشانان پس از حضور در محل و ایمنسازی کامل صحنه، اقدام به رهاسازی مصدوم حادثه کردند که یک زن حدوداً ۴۵ ساله بود و سپس وی را تحویل عوامل اورژانس دادند. وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه توسط عوامل راهور بررسی و متعاقباً اعلام خواهد شد..
.
بازنشر از : مهر