1405\04\01 22:57:03
تصادف ۲ دستگاه پژو پارس در شاهینشهر ۵ مصدوم داشت
اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت پنج نفر در پی برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس در شاهینشهر خبر داد.
تبلیغات
عباس عابدی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه اول تیرماه ۱۴۰۵ در اتوبان معلم، بعد از منطقه گز به سمت شاهینشهر رخ داد. وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس، یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۵ مصدوم شامل ۴ مرد و یک زن یر جای گذاشت، تصریح کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهینشهر منتقل شدند..
.
بازنشر از : مهر
سانحه تصادف
عباس عابدی
اورژانس اصفهان
خبرهای مرتبط با