1404\12\24 11:44:04
تعدادی از شهروندان قمی در حمله دشمن به محله دروازه ری قم به شهادت رسید
قم- معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از شهادت تعدادی از شهروندان قمی در حمله دشمن به محله دروازه ری خبر داد.
مرتضی حیدری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: بامداد شنبه هفته جاری دشمن آمریکایی صهیونی بار دیگر به یکی از مناطق مسکونی استان حمله کرد. وی گفت: این محله از جمله مناطق محروم و مستضعفنشین است و خانههای آن قدیمی و مسکونی است و مردم این منطقه به صورت مظلومانه مورد تهاجم قرار گرفتند. معاون استاندار قم افزود: ما نمیدانیم به چه دلیل دشمن مستاصل، به زدن خانههایی روی آورده که مردمانش در اوج آرامش و بدون هیچ گونه مسئلهای در آنجا زندگی میکنند، اما ناجوانمردانه مورد هجوم قرار میگیرند. حیدری ادامه داد: متأسفانه در این حادثه، تعدادی از هموطنان و همشهریان عزیزمان به لقاء الله پیوستند و شهید شدند و عدهای نیز مجروح شدند..
.
بازنشر از : مهر