1404\12\26 22:34:03
تقدیم دو شهید در حملات دشمن آمریکایی صهیونیستی به بندرلنگه
بندرعباس- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرلنگه از شهادت ۲ تن از شهروندان اهل بندرلنگه در حمله به بندرلنگه خبر داد.
تبلیغات
سید هادی موسوی از شهادت دو نفر در حمله اسرائیل و آمریکا به شهرستان بندرلنگه خبر داد و اظهار کرد: در این حمله ددمنشانه ابوالفضل خانهباد و علی دریس موسی زاده به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: شهادت هنرمردان خداست، شهادت و شهد شیرین شهادت روزی مردان بااخلاص خدا است. رئیس بنیاد شهید بندرلنگه این جنایت آمریکایی صهیونیستی را محکوم کرد..
.
بازنشر از : مهر
هرمزگان
بندرلنگه.هرمزگان
شهید
خبرهای مرتبط با