1405\01\19 05:22:04
تهاجم دشمن به یک واحد صنعتی اراک پنج مجروح برجای گذاشت
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تهاجم دشمن صهیونی آمریکایی به یک واحد صنعتی اراک، پنج مجروح برجای گذاشت، افزود:پایگاه اورژانس اطراف این کارخانه نیز آسیب دید.
حسن قمری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شامگاه سهشنبه پرتابههای دشمن آمریکایی صهیونی به بخشهایی از یک واحد صنعتی جوار شهر اراک اصابت کرد. وی افزود: بر اثر این تهاجم دشمن، پایگاه اورژانس جوار این واحد صنعتی هم دچار آسیب شد که از چرخه ارائه خدمات درمانی و امدادی خارج نشده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این حملات دشمن صهیونی آمریکایی پنج مجروح بر جای گذاشته که حال مصدومان حادثه مساعد گزارش شده است. قمری بیان کرد: برخلاف برخی شایعات رسانه های کشوری، کارخانههای آلومینیوم سازی و ماشین سازی اراک هدف این حملات نبودند..
.
بازنشر از : مهر