1405\04\03 17:18:04
تهران خنک تر می شود
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در سطح استان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق ادامه خواهد داشت.
حمیدرضا خورشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بررسی نقشههای پیشیابی و الگوهای همدیدی اظهار کرد: آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیشبینی میشود. وی افزود: بر اساس تحلیلهای هواشناسی، از روز پنجشنبه چهارم تیرماه کاهش نسبی دما در استان تهران رخ خواهد داد و دمای شهر تهران در ساعات ظهر حداکثر به ۳۸ درجه و در ساعات شامگاهی حداکثر به ۲۶ درجه سانتی گراد خواهد رسید، شهروندان روزهای خنکتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه خواهند کرد. مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: تا روز جمعه نیز در برخی ساعات، بهویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در نقاطی باد بسیار شدید همراه با گردوخاک مورد انتظار است. خورشیدی با بیان اینکه در ارتفاعات استان نیز احتمال بارشهای پراکنده و گاهی رگبار و رعدوبرق وجود دارد، از شهروندان خواست در تردد به مناطق بادخیز و ارتفاعات احتیاط کرده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد در نظر بگیرند..
.
بازنشر از : مهر