1405\02\16 09:01:05



توقیف محموله داروی‌های غیرمجاز قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان

زاهدان - فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پایگاه دریابانی چابهار، تعداد ۴۰ هزار و ۸۳۹ قلم انواع داروی غیرمجاز قاچاق را کشف شده است.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا شجاعی صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای مراقبت و کنترل مرز و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق، مرزداران استان سیستان و بلوچستان در پایگاه دریابانی چابهار به اقدام اطلاعاتی سرنخ‌هایی از فعالیت قاچاقچیان دارو در منطقه مرزی دست پیدا کردند و پس از هماهنگی قضایی و برنامه‌ریزی عملیاتی توانستند قاچاقچیان را زمین‌گیر کنند. فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: پس از چند شبانه‌روز کار هدفمند اطلاعاتی و شناسایی قاچاقچیان، مسیرهای احتمالی تردد و زمان انتقال محموله مشخص شد و مرزداران در این عملیات غافلگیرکننده توانستند، ضمن دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه وسیله نقلیه سبک، تعداد ۴۰ هزار و ۸۳۹ قلم انواع داروی غیرمجاز قاچاق را کشف کنند. وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند. شجاعی افزود: قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزدارن استان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند..

.


بازنشر از : مهر

مرزبانی

دارو

قاچاق

خبرهای مرتبط با