1404\10\07 23:20:09
تولید آب شرب در بوشهر کاهش یافت-لزوم صرفه جویی در مصرف
بوشهر- شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیرامون کاهش تولید آب شرب شهر بوشهر و لزوم صرفه جویی در مصرف اطلاعیه ای صادر کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و متعاقب آن مواجی شدن دریا، کدورت آب ورودی به تأسیسات آبشیرینکن افزایش یافته و این موضوع موجب کاهش تولید آب شرب در آبشیرینکن شهر بوشهر شده است.
لذا از مشترکان درخواست میشود تا زمان عادی شدن شرایط جوی و بازگشت تأسیسات به وضعیت پایدار و نرمال، با مدیریت مصرف و صرفهجویی در استفاده از آب شرب، همکاری لازم را بهعمل آورند تا پایداری شبکه توزیع آب حفظ شود.. .
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و متعاقب آن مواجی شدن دریا، کدورت آب ورودی به تأسیسات آبشیرینکن افزایش یافته و این موضوع موجب کاهش تولید آب شرب در آبشیرینکن شهر بوشهر شده است.
لذا از مشترکان درخواست میشود تا زمان عادی شدن شرایط جوی و بازگشت تأسیسات به وضعیت پایدار و نرمال، با مدیریت مصرف و صرفهجویی در استفاده از آب شرب، همکاری لازم را بهعمل آورند تا پایداری شبکه توزیع آب حفظ شود.. .
بازنشر از : مهر