1405\01\06 09:27:04
تکریم استاندار هرمزگان از خانواده شهدای جنگ رمضان
بندرعباس-استاندار هرمزگان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در منازل دو تن از شهدای جنگ رمضان، با خانوادههای این شهدا دیدار و گفتوگو کرد.
محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان به همراه عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در منازل خانوادههای شهیدان «علیرضا مهدینیا» و «امیر چشمبراه» از شهدای جنگ رمضان، با خانوادههای این شهدا دیدار و گفتوگو کردند. در این دیدار، مسئولان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از صبر و ایثار خانوادههای معظم آنان قدردانی کرده و بر ضرورت پاسداشت و تداوم راه و آرمانهای والای شهدا تأکید کردند. استاندار هرمزگان در این دیدارها، خانوادههای شهدا را از سرمایههای ارزشمند معنوی جامعه دانست و بر لزوم تکریم، حمایت و رسیدگی به مسائل و مطالبات آنان تأکید کرد..
.
بازنشر از : مهر