1405\01\21 13:05:04
جاده چالوس یکطرفه شد
ساری -مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران - شمال برای تخلیه بار ترافیک مسدود و این محور یکطرفه شد.
علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت راههای استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال در جاده چالوس (محور کندوان) و همچنین آزادراه تهران–شمال مسدود و این محور به صورت یکطرفه مدیریت میشود. وی افزود: در حال حاضر تردد در مسیر شمال به جنوب این محور در جریان است و ترافیک در این مسیر به صورت نیمهسنگین تا سنگین گزارش میشود. به گفته صادقی، سایر محورهای مواصلاتی از جمله هراز، کیاسر و سوادکوه نیز دارای وضعیت ترافیکی متفاوتی هستند که متعاقباً اعلام میشود.
همچنین در حال حاضر شرایط جوی در محورهای استان پایدار بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.. .
بازنشر از : مهر