1405\01\01 10:30:05



جاده کندوان یک‌طرفه شد

ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از مسدود شدن مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران-شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

تبلیغات

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: محور کندوان و آزادراه تهران-شمال برای تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب مسدود و یک‌طرفه شده است. وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان در محدوده سیاه‌پیچ تا پل زنگوله سنگین گزارش شده است و رانندگان باید با احتیاط تردد کنند. صادقی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان بیان کرد: محورهای هراز و کیاسر به‌صورت دوطرفه باز و جریان ترافیکی در این مسیرها روان و عادی است. وی در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات رانندگی و توجه به علائم هشداردهنده، صبر و حوصله داشته باشند تا ترافیک در اسرع وقت روان شود..

.


بازنشر از : مهر

کندوان

راهداری

ترافیک

خبرهای مرتبط با