1405\01\24 21:09:05
جمع آوری ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در زابل
زابل - تعداد ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زابل جمع آوری شدند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی سنچولی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح شهرستان زابل اجرا شد که در نتیجه اجرای این طرح ۲۷ نفر سارق، ۸۶ نفر معتاد متجاهر،۶ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: همچنین در این طرح تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سرقتی، ۱ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقدپلاک و دارای آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند..
.
بازنشر از : مهر
شهرستان زابل
اتباع خارجی
اتباع افغانستانی
خبرهای مرتبط با