1405\02\15 21:03:06
حبس ۷۵ زندانی در خوزستان با اجرای پابند الکترونیکی پایان یافت
اهواز - دادستان مرکز خوزستان از آزادی ۷۵ زندانی در نیمه نخست اردیبهشتماه با پایش مستمر و اجرای طرح پابند الکترونیکی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان عصر امروز سهشنبه در گفتگویی رسانهای اظهار کرد: در ۱۵ روز اردیبهشتماه سال جاری، با پایش مستمر وضعیت زندانیان، اداره پابند الکترونیکی (زندان سما) برای ۷۵ نفر پایان مرخصی منجر به آزادی و اتمام حبس صادر کرده است. وی با تأکید بر سیاستهای کاهش هدفمند جمعیت کیفری افزود: کاهش جمعیت کیفری نقش مؤثری در ایجاد فضای مناسب برای اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم زندانیان به جامعه در ندامتگاهها دارد. دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیتهای قانونی و ابزارهای نوین نظارتی، از جمله پابند الکترونیکی، با هدف تحقق عدالت، حفظ کرامت انسانی و ارتقای کارآمدی نظام اصلاحی با جدیت در استان دنبال میشود..
.
بازنشر از : مهر