1405\02\15 21:03:06



حبس ۷۵ زندانی در خوزستان با اجرای پابند الکترونیکی پایان یافت

اهواز - دادستان مرکز خوزستان از آزادی ۷۵ زندانی در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه با پایش مستمر و اجرای طرح پابند الکترونیکی خبر داد.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان عصر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ۱۵ روز اردیبهشت‌ماه سال جاری، با پایش مستمر وضعیت زندانیان، اداره پابند الکترونیکی (زندان سما) برای ۷۵ نفر پایان مرخصی منجر به آزادی و اتمام حبس صادر کرده است. وی با تأکید بر سیاست‌های کاهش هدفمند جمعیت کیفری افزود: کاهش جمعیت کیفری نقش مؤثری در ایجاد فضای مناسب برای اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم زندانیان به جامعه در ندامتگاه‌ها دارد. دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی و ابزارهای نوین نظارتی، از جمله پابند الکترونیکی، با هدف تحقق عدالت، حفظ کرامت انسانی و ارتقای کارآمدی نظام اصلاحی با جدیت در استان دنبال می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

دادگستری خوزستان

امیر خلفیان

پابند الکترونیکی

خبرهای مرتبط با