1404\11\28 11:48:03
حبیبی- شفافیت و سلامت اداری در اردبیل، محور اصلی مدیریت است
اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: شفافیت و سلامت اداری زمینهساز افزایش اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدماترسانی است.
عزیز حبیبی صبح سه شنبه در نشست کمیته ارتقا و بهبود سلامت اداری اظهار کرد: رویکرد مدیریت استان بر پایه پاسخگویی، قانونمداری و صیانت از حقوق مردم است و همه دستگاههای اجرایی موظفاند این اصول را در فرآیندهای اداری بهصورت جدی اجرا کنند. وی با بیان اینکه تقویت سلامت اداری موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتقای کیفیت خدماترسانی میشود، افزود: نظارت مستمر و ارزیابی عملکرد دستگاهها در این مسیر نقش تعیینکنندهای دارد. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به حضور مؤثر دستگاههای اجرایی در جشنواره شهید رجایی گفت: این حضور بیانگر تلاش منسجم مجموعه اجرایی استان برای ارتقای شاخصهای عملکردی، افزایش بهرهوری و تحقق اهداف دولت در حوزه شفافیت و سلامت اداری است..
.
بازنشر از : مهر