1405\01\07 21:18:04
حضور مسئولان در کنار هنرمندان دلگرمکننده است- ایران همیشه پیروز میدان
گرگان-پیشکسوت هنرهای نمایشی گلستان با قدردانی از توجه مسئولان به جامعه هنری گفت: این همراهی در روزهای حساس، امیدبخش است و ایران همچون گذشته از بحرانها سربلند عبور خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، داوود سعیدی عصر جمعه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، از توجه و همراهی مسئولان با جامعه هنری قدردانی کرد. وی در این دیدار با اشاره به شرایط حساس کشور اظهار کرد: در موقعیتی که مسئولان با حجم بالایی از مسئولیتها و دغدغهها مواجه هستند، حضور آنان در جمع هنرمندان نشاندهنده اهمیت جایگاه هنر و هنرمند در جامعه است. سعیدی افزود: این دیدار در روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، برای ما مایه افتخار و دلگرمی است و از این بابت صمیمانه سپاسگزاریم. این هنرمند پیشکسوت گلستانی با آرزوی توفیق برای مسئولان و مردم ایران اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید، همگی در سلامت و آرامش باشیم و کشور عزیزمان ایران همچون گذشته از تمامی بحرانها و تهدیدات سربلند عبور کند. وی با تأکید بر روحیه ایستادگی ملت ایران گفت: تجربه نشان داده است که ایران در برابر سختیها و چالشها همواره پیروز بوده و این مسیر با همدلی و انسجام ادامه خواهد یافت..
.
بازنشر از : مهر