1404\12\17 18:00:05



حفظ آرامش لازمه مدیریت شرایط کنونی

گرمسار- فرماندار گرمسار مدیریت شرایط کنونی حاکم بر کشور را مستلزم حفظ آرامش دانست و گفت: در این برهه می‌بایست همبستگی اجتماعی بیش از پیش حفظ شود.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی با حضور دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گرمسار در محل مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: با توجه به حجم سفرها در ایام نوروز داشتن آمادگی لازم برای مواجه با بحران ضروری است. وی با تاکید اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران مستلزم داشتن برنامه جامع و دقیق است، افزود: تحقق این آرمان به مشارکت و همدلی بین همه قوا و مردم وابسته است. فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه برای عبور از شرایط دشوار کشور حفظ همبستگی اجتماعی مورد تاکید است، ابراز داشت: مدیریت است شرایط کنونی هماهنگی، هوشیاری و همکاری همه دستگاه های ذی ربط را می طلبد. همتی با اشاره به اینکه گرمسار به عنوان پیشانی استان سمنان می‌تواند پذیرای مسافران و هموطنان ساکن تهران شود، تصریح کرد: پیش بینی لازم به لحاظ اسکان، سوخت، نان و خدمات درمانی باید مد نظر قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمات در وهله نخست حفظ آرامش عمومی و تداوم خدمت رسانی حائز اهمیت است، افزود: با توجه به رویکرد دشمن برای تسلیم ایران با ایجاد فشار می بایست سطح آمادگی دستگاه ها برای مدیریت شرایط احتمالی ارتقا یابد..

.


بازنشر از : مهر

علی همتی

سمنان

فرماندار گرمسار

خبرهای مرتبط با