1404\12\17 18:00:05
حفظ آرامش لازمه مدیریت شرایط کنونی
گرمسار- فرماندار گرمسار مدیریت شرایط کنونی حاکم بر کشور را مستلزم حفظ آرامش دانست و گفت: در این برهه میبایست همبستگی اجتماعی بیش از پیش حفظ شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی با حضور دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گرمسار در محل مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: با توجه به حجم سفرها در ایام نوروز داشتن آمادگی لازم برای مواجه با بحران ضروری است. وی با تاکید اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران مستلزم داشتن برنامه جامع و دقیق است، افزود: تحقق این آرمان به مشارکت و همدلی بین همه قوا و مردم وابسته است. فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه برای عبور از شرایط دشوار کشور حفظ همبستگی اجتماعی مورد تاکید است، ابراز داشت: مدیریت است شرایط کنونی هماهنگی، هوشیاری و همکاری همه دستگاه های ذی ربط را می طلبد. همتی با اشاره به اینکه گرمسار به عنوان پیشانی استان سمنان میتواند پذیرای مسافران و هموطنان ساکن تهران شود، تصریح کرد: پیش بینی لازم به لحاظ اسکان، سوخت، نان و خدمات درمانی باید مد نظر قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمات در وهله نخست حفظ آرامش عمومی و تداوم خدمت رسانی حائز اهمیت است، افزود: با توجه به رویکرد دشمن برای تسلیم ایران با ایجاد فشار می بایست سطح آمادگی دستگاه ها برای مدیریت شرایط احتمالی ارتقا یابد..
.
بازنشر از : مهر