1405\02\18 15:15:05



حمله آمریکا به لنج غیرنظامی ۱۰ مصدوم، یک شهید و ۴ مفقود برجای گذاشت

میناب- فرماندار میناب از حمله آمریکا به یک شناور باری غیرنظامی در آب‌های تنگه هرمز و دریای مکران خبر داد.

تبلیغات

محمد رادمهر، از وقوع حمله از سوی نیروهای آمریکایی به یک شناور غیرنظامی در آب‌های جنوب کشور خبر داد. وی اظهار داشت: در جریان اقدامات تجاوزکارانه شب گذشته آمریکایی‌ها در محدوده تنگه هرمز و دریای مکران، یک فروند لنج باری در نزدیکی آب‌های شهرستان میناب هدف اصابت قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد. فرماندار میناب افزود: بر اساس اطلاعات اولیه، ۱۵ ملوان در این شناور حضور داشته‌اند که از این تعداد، ۱۰ نفر مصدوم شده و برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

همچنین ۵ نفر از سرنشینان این لنج مفقود شده بودند که عملیات جستجو برای یافتن آنان بلافاصله آغاز شد. رادمهر در به‌روزرسانی این خبر تأکید کرد: متأسفانه در آخرین گزارش‌های دریافتی، پیکر یکی از مفقودان پیدا شده که شهید شده است و تلاش‌ها برای یافتن سایر مفقودان توسط گروه‌های مردمی و تیم‌های تجسس همچنان ادامه دارد.. .


بازنشر از : مهر

هرمزگان

میناب.هرمزگان

حمله نظامی

خبرهای مرتبط با