1405\01\02 22:30:05
حمله دشمن امریکایی- صهیونی به فرستنده رادیویی بندرعباس
بندرعباس- مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.
تبلیغات
محسن رئیسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد:فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت و در این حمله که مخالف قوانین بین المللی بود، یکی از همکاران صیانت مرکز شهید و یک نفر هم زخمی شد. وی افزود: برنامههای صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم اکنون مانند گذشته به روی آنتن میرود..
.
بازنشر از : مهر
خلیجفارس
صدا و سیمای مرکز خلیج فارس
بندرعباس
خبرهای مرتبط با