1405\01\02 22:30:05



حمله دشمن امریکایی- صهیونی به فرستنده رادیویی بندرعباس

بندرعباس- مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

محسن رئیسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد:فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت و در این حمله که مخالف قوانین بین المللی بود، یکی از همکاران صیانت مرکز شهید و یک نفر هم زخمی شد. وی افزود: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم اکنون مانند گذشته به روی آنتن می‌رود..

.


بازنشر از : مهر

خلیج‌فارس

صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

بندرعباس

خبرهای مرتبط با