1404\10\04 22:36:09
خبرگزاری مهر با ۲ مقام در جشنواره ابوذر خوزستان خوش درخشید
اهواز - در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر، سید خلیل موسوی در بخش عکس و مریم اسدی در بخش گزارش تحلیلی هر دو از خبرگزاری مهر به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ابوذر با معرفی برگزیدگان در بخشهای مختلف به کار خود پایان داد و در رتبههای برتر، دو مقام به خبرگزاری مهر رسید.
در بخش عکس، سید خلیل موسوی با اثری که به گفته هیئت داوران «ترکیبی از نگاه هنری و روایت اجتماعی» بود، موفق شد رتبه سوم را به دست آورد. همچنین در بخش گزارش تحلیلی، مریم اسدی عیسوند از خبرگزاری مهر توانست با ارائه گزارشی تحلیلی و چندلایه رتبه دوم را کسب کند. امسال با استقبال اهالی رسانه، بیش از ۹۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری، ۳۹ نفر به عنوان برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین آثار برگزیده استان به جشنواره ملی رسانه ابوذر معرفی خواهند شد.. .
بازنشر از : مهر