1405\02\18 14:49:05
خروجی سد زایندهرود برای تأمین آب باغات غرب استان اصفهان افزایش یافت
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گفت: از ۱۷ اردیبهشتماه خروجی سد زایندهرود با هدف تأمین آب مورد نیاز باغات غرب استان اصفهان افزایش یافت.
تبلیغات
خلیل دادخواه گفت: این رهاسازی با هدف استفاده در باغات در شهرستانهای فلاورجان، مبارکه، خمینیشهر، زرینشهر و نجفآباد انجام میشود. بر اساس اعلام شرکت آب منطقهای، محدوده فعلی توزیع آب تا نکوآباد است و در شرایط کنونی آب در بستر رودخانه زایندهرود در محدوده شهر اصفهان جاری نخواهد بود. این دوره از توزیع آب با توجه به نیاز آبی باغات و مدیریت منابع محدود سد، بهصورت زمانبندیشده انجام شده و ادامه آن براساس مصوبات کارگروه سازگاری با کمآبی استان تعیین خواهد شد..
.
بازنشر از : مهر
سد زاینده رود
زاینده رود
ستاد احیای زاینده رود
خبرهای مرتبط با