1404\12\14 05:42:03
خوزستانی ها با حداقل تشریفات از مرخصی خودروهای اروندی استفاده میکنند
اهواز - استاندار خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی با حداقل تشریفات می توانند از مرخصی خودروهای پلاک اروندی بهره مند شوند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موالیزاده چهارشنبه شب در گفتگویی رسانهای تصریح کرد: در خصوص مرخصیهای خودروهای پلاک اروندی نیز با توجه به پیگیریهای صورتگرفته، تمهیدات ویژهای در نظر گرفته شده که با رعایت حداقل تشریفات شهروندان خوزستانی میتوانند با مراجعه به مراکز صدور مرخصی در کوتاهترین زمان ممکن اجازه مرخصی خودروهای پلاک اروندی و موقت خود را دریافت کنند. استاندار خوزستان افزود: مقررات مربوط به محدودیتهای قبلی در این خصوص نیز منعطف شده است..
.
بازنشر از : مهر
سید محمدرضا موالی زاده
استانداری خوزستان
گمرک خوزستان
خبرهای مرتبط با