1404\12\25 11:28:04
دارو و شیرخشک بهاندازه کافی در لرستان موجود است
بروجرد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأکید کرد: دارو و شیرخشک بهاندازه کافی در این استان موجود است.
به گزارش خبرنگار مهر، جلالالدین امیری در جریان عیادت از مجروحان حمله دشمن صهیونی - آمریکایی بروجرد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خوشبختانه در حال حاضر چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی و دارو هیچگونه مشکلی ندارد. وی گفت: در استان مشکل شیرخشک نداریم، وضعیت دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی شرایط کاملاً مناسبی دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: بر اساس پیشبینی که ما انجام دادهایم، تا چند ما آینده تمام ملزومات دراینرابطه در نظر گرفته شده است، پیگیر مطالبات عزیزان در همه ردههای دانشگاه هستیم و امیدواریم تا چند روز آینده که پایان سال هست خبرهای خوشی برای عزیزان دراینرابطه داشته باشیم..
.
بازنشر از : مهر