1404\12\25 11:28:04



دارو و شیرخشک به‌اندازه کافی در لرستان موجود است

بروجرد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأکید کرد: دارو و شیرخشک به‌اندازه کافی در این استان موجود است.

تبلیغات
تعمیر یخچال در محل تعمیر یخچال در تهران تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس

به گزارش خبرنگار مهر، جلال‌الدین امیری در جریان عیادت از مجروحان حمله دشمن صهیونی - آمریکایی بروجرد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خوشبختانه در حال حاضر چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی و دارو هیچ‌گونه مشکلی ندارد. وی گفت: در استان مشکل شیرخشک نداریم، وضعیت دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی شرایط کاملاً مناسبی دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی که ما انجام داده‌ایم، تا چند ما آینده تمام ملزومات دراین‌رابطه در نظر گرفته شده است، پیگیر مطالبات عزیزان در همه رده‌های دانشگاه هستیم و امیدواریم تا چند روز آینده که پایان سال هست خبرهای خوشی برای عزیزان دراین‌رابطه داشته باشیم..

.


بازنشر از : مهر

دانشگاه علوم پزشکی لرستان

جلال‌الدین امیری

دارو

خبرهای مرتبط با