1405\01\14 22:47:05



دستگاه‌های اجرایی خوزستان با ۳۰ درصد ظرفیت‌ فعالیت می‌کنند

اهواز - استانداری خوزستان اعلام کرد؛ دستگاه‌های اجرایی این استان تا اطلاع ثانوی با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، استانداری خوزستان اعلام کرد؛ به آگاهی هم‌استانی‌ها می‌رساند بر اساس تصمیم سید محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان از روز شنبه تا اطلاع ثانوی ادارات استان از ساعت ۸ تا ۱۳ و با حضور ۳۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت...

.


بازنشر از : مهر

استانداری خوزستان

جنگ رمضان

تعطیلی ادارات

خبرهای مرتبط با