1405\01\08 03:23:03
دستگیری ۲ عامل تصویربرداری و ارسال محتوای ضدامنیتی در ساوه
ساوه- ۲ عامل تصویربرداری و ارسال محتوای ضدامنیتی در ساوه دستگیر شدند.
تبلیغات
به نقل از صدا و سیمای استان مرکزی با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان ساوه، دو عنصر خائن و مزدور که اقدام به تهیه تصاویر و فیلم از مناطق حساس کرده و آنها را برای رسانههای معاند ارسال میکردند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند. همکاری مردم شریف در شناسایی و گزارش موارد مشکوک، نقش مؤثری در حفظ امنیت و آرامش عمومی دارد و پلیس با اتکا به هوشیاری و همراهی مردمی، اجازه هیچگونه فعالیت مخرب علیه امنیت ملی را نخواهد داد..
.
بازنشر از : مهر
دستگیری
جاسوسی
ساوه
خبرهای مرتبط با