1405\02\11 09:00:06
دستگیری ۳ سارق خودرو و کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی در ملارد
ملارد- معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ سارق خودرو و کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی در ملارد خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: در پی وقوع سرقتهای مکرر خودرو در ملارد توسط سه سارق حرفهای، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ویژه مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. بر اساس این گزارش، مأموران انتظامی شهرستان ملارد پس از رصد و پایش دقیق میدانی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند.
آنان با هماهنگی قضائی و اخذ نیابت، طی عملیاتی غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند. لازم به ذکر است، مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه دستگاه خودروی مسروقه را کشف و توقیف کردند. خودروهای مکشوفه برای شناسایی مالکان و اقدامات بعدی به پارکینگ منتقل شد. متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب، به مرجع قضائی معرفی شدند.. .
بازنشر از : مهر