1404\12\11 17:46:05
دعوت از اعضای هلال احمر خوزستان برای اهدای خون
اهواز - سرپرست امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت تأمین ذخایر خونی از اعضا داوطلبان جوانان امدادگران جمعیت هلالاحمر استان خواست تا برای اهدای خون اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، محسن شیخی علیزاده عصر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانهای اظهار کرد: در پی حملات هوایی اخیر دشمن و بستری شدن مجروحان در بیمارستانها، نیاز به فرآوردههای خونی افزایش یافته است.
معاونت امور داوطلبان هلال احمر استان با هدف تقویت ذخایر خونی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی در شرایط جنگی، این فراخوان فوری را صادر کرده است. وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی ضرورت حفظ آمادگی کامل نظام سلامت، اهدای خون هر داوطلب میتواند مستقیماً جان یک هموطن مصدوم را نجات دهد این اقدام در خط مقدم مسئولیتپذیری اجتماعی انسانی ما قرار دارد. علیزاده با تأکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در این پویش اضطراری، افزود: امیدواریم با مشارکت حداکثری داوطلبان عموم مردم در پایگاههای انتقال خون، بتوانیم ذخایر خونی مورد نیاز را به سرعت تأمین کنیم.. .
بازنشر از : مهر