1405\02\02 14:35:05
دمای خوزستان تا جمعه ۳ درجه افزایش مییابد
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز جمعه روند افزایش یک تا سه درجهای دما در سطح استان پیشبینی میشود.
محمد سبزهزاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بررسی نقشههای پیشیابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در ارتفاعات استان وجود دارد و سپس تا روز جمعه جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود. وی افزود: در این مدت روند افزایش یک تا سه درجهای دما در سطح استان مورد انتظار است. مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت امروز مواج پیشبینی میشود. وی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از روز شنبه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. سبزهزاری بیان کرد: در شبانهروز گذشته امیدیه با ۳۰.۹ و دزپارت (دهدز) با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شدهاند. وی گفت: در همین مدت اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۴ و کمینه ۱۶.۷ درجه سانتیگراد رسیده است..
.
بازنشر از : مهر