1404\12\09 18:37:05
دهستانی- تعرض هوایی دشمن به دو مکان نظامی در یزد
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دو مرحله تعرض هوایی به امکان نظامی استان یزد اتفاق افتاد.
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه تجاوزات آمریکایی - صهیونیستی به کشور دو مرحله تعرض هوایی به اماکن نظامی استان یزد هم اتفاق افتاد. وی افزود: خوشبختانه تعرضات دشمن محدود بوده و با تمهیدات اندیشیده شده از قبل خسارت سنگینی نداشتیم و خسارتها جزئی بوده است. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: فرزندان عزیز ایران، نیروهای نظامی و امنیتی مقتدارانه پای کار هستند و پاسخ کوبنده خواهند داد. دهستانی با بیان اینکه هر چند تعدادی مصدوم داشتیم اما خوشبختانه تاکنون تلفاتی نداشتیم خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیداتی که برای حفاظت از مقرهای نظامی خود دارند کمترین تلفات را خواهیم داشت..
.
بازنشر از : مهر