1405\01\09 16:51:04



دو واحد اقامتی غیرمجاز در یزد پلمب شد

یزد - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به طرح‌های نظارتی گردشگری نوروزی، گفت: دو واحد اقامتی غیرمجاز در یزد پلمب شد.

تبلیغات

سیدعلیرضا سالارحسینی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت‌های تلفیقی و ساماندهی گردشگری نوروزی، گشت مشترک میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد و اداره نظارت بر اماکن عمومی از ورودی شمالی شهر یزد (دروازه قرآن) بازرسی کرد. معاون گردشگری استان گفت: در این بازرسی‌ها با یک گروه ۱۰ نفره که اقدام به فعالیت‌های غیرمجاز می‌کردند و در برابر اخطار، مقاومت داشتند، برخورد و دو واحد اقامتی محل سکونت آن‌ها پلمب شد. سالارحسینی افزود: همچنین با بنگاه‌های متخلف در زمینه تبلیغات و اجاره خانه‌های مسافر غیرمجاز برخورد قانونی شد..

.


بازنشر از : مهر

نوروزی

یزد

اقامتگاه بوم‌گردی

خبرهای مرتبط با