1405\02\23 20:52:06
دورکوندی- با متخلفان توزیع سوخت در خرمشهر برخورد میشود
خرمشهر - فرماندار ویژه خرمشهر گفت: حقوق شهروندان خط قرمز ماست و با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز سوخت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، لفته دورکوندی عصر امروز چهارشنبه در پی دریافت گزارشها و شکایات مردمی درباره اختلال در خدماترسانی و وضعیت صفوف جایگاههای سوخت، به صورت سرزده از تعدادی از پمپبنزینهای سطح شهرستان خرمشهر بازدید کرد. این بازدید میدانی با هدف بررسی مشکلات و نظارت بر روند سوخترسانی انجام شد و فرماندار ویژه خرمشهر در جریان آن به صورت مستقیم با شهروندان و جایگاهداران گفتگو کرد. دورکوندی در جمع مسئولان و متصدیان جایگاههای سوخت اظهار کرد: حقوق شهروندان خط قرمز ماست و هیچگونه کوتاهی در ارائه خدمات مناسب به مردم پذیرفتنی نیست. وی افزود: پیگیریهای لازم برای افزایش سهمیه کارتهای سوخت جایگاهها در حال انجام است تا بخشی از مشکلات و فشار وارد شده به شهروندان کاهش یابد. فرماندار ویژه خرمشهر با تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و متخلفان حوزه سوخت بیان کرد: با افرادی که اقدام به فروش غیرمجاز سوخت میکنند، بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد. وی ادامه داد: در مقابل، از جایگاههایی که با نظم، دقت و رعایت حقوق مردم خدماترسانی میکنند، حمایت خواهد شد و بستههای تشویقی برای آنها در نظر گرفته میشود..
.
بازنشر از : مهر