1405\02\07 21:04:03
دیدار با خانوادههای شهدا بخشی از وظیفه اخلاقی وزارت آموزش و پرورش است
میناب- معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل خانواده شهدای دانشآموز دبستان شجره طیبه میناب، گفت: دیدار با خانوادههای شهدا بخشی از وظیفه اخلاقی وزارت آموزش و پرورش است.
احمد محمودزاده در این دیدار با گرامیداشت مقام والای خانوادههای شهدا، صبر و شجاعت آنها را ستود و گفت: این میزان از صبوری، ایستادگی و شجاعت در دل داغدارِ پدر و مادری که دو فرزند خود را از دست دادهاند، حقیقتاً شایسته تقدیر و احترام است. معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدای دانشآموز، اظهار داشت: این حادثه دلخراش دل همه ی انسان های آزاده را به درد آورد. وی با اشاره به مسئولیت آموزش و پرورش در قبال نسل آینده گفت: ما وظیفه داریم یاد و نام این شهدا را در دل دانشآموزان دیگر زنده نگه داریم و با روشنگری، آگاهیبخشی و تقویت روحیه مسئولیتپذیری، راه آنها را ادامه دهیم. محمودزاده افزود: تعهد میدهیم که در مسیر تربیت نسل جدید، آموزههای ارزشمند شهدا را منتقل کنیم و یادگارهای آنان را با برنامههای فرهنگی و تربیتی در مدارس حفظ کنیم. معاون وزیر در پایان ضمن ابلاغ سلام و پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش، از خانواده شهدا خواست برای مسئولان و مجموعه آموزش و پرورش دعا کنند تا در خدمت به فرزندان این مرز و بوم موفق باشند. محمودزاده همچنین تأکید کرد: دیدار با خانوادههای شهدا، بخشی از وظیفه اخلاقی و سازمانی مجموعه آموزش و پرورش است و تلاش خواهد شد تا در حد توان از خانوادههای داغدار حمایتهای لازم صورت گیرد..
.
بازنشر از : مهر