1405\01\01 04:10:03
دیدار مسئولان عسلویه با خانواده شهید و مددجویان در آغاز سال جدید
بوشهر- فرماندار عسلویه در لحظات آغاز سال نو، با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده معظم شهید عبداللهزاده دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان عسلویه پنجشنبه شب همزمان با لحظات اولیه تحویل سال نو، با خانواده شهید عبداللهزاده دیدار و گفتوگو کرد تا سال جدید را به آنها تبریک بگوید. در این دیدار صمیمی، فرماندار با اعضای خانواده این شهید والامقام به گفتوگو پرداخت و از صبر و ایثار آنها قدردانی کرد. حضور در جمع خانوادههای مددجویان فرماندار شهرستادر جمع خانوادههای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادن عسلویه، لحظه های اولیه تحویل سال نو، در جمع خانوادههای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) حضور یافت و سال جدید را به آنها تبریک گفت.
و از نزدیک با مشکلات و مسائل آنان آشنا شد. اسکندر پاسالار،در این دیدارها، بر حمایتهای مستمر دستگاههای اجرایی از اقشار آسیبپذیر تأکید کرد و نوید بهبود شرایط معیشتی و رفاهی را داد.. .
بازنشر از : مهر